مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-19سياسي

عوامل مدرسه تلویزیونی ایران تجلیل شدند/ کارشکنی های دشمن در کرونا


مرتضی میرباقری معاون سیما در مراسم تجلیل از عوامل مدرسه تلویزیونی ایران بیان کرد که راه اندازی این مدرسه یک سرمایه بزرگ برای ما در دوران کرونا شد که ماندگار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مراسم تجلیل از معلمان و عوامل مدرسه تلویزیونی ایران با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی روز گذشته سه شنبه 28 مرداد ماه در دبیرستان البرز آغاز شد.

مرتضی میرباقری معاون سیما در آیین تجلیل از معلمان و عوامل برنامه تلویزیونی مدرسه ایرانی گفت: با بروز شیوع ویروس کرونا، راهکارهایی که جمهوری اسلامی برای حفظ سلامت و بهداشت در کشور انجام داد بسیار قابل تقدیر و ارزنده بود و توانست شرایط استرس زای پیش آمده را به خوبی مدیریت کند وی ادامه داد: با پیدایش ویروس کرونا در کشور، طی جلساتی که با رییس سازمان صداوسیما داشتیم موظف شدیم تا هر چه سریع تر بحث اطلاع رسانی را برای مردم خوب کشورمان انجام دهیم و تمام برنامه های رسانه هم به سمت آگاهی بخشی جامعه معطوف شد.

ما باید یک طراحی فوق العاده انجام می دادیم و حدود 57 برنامه در همان روزهای اول بروز کرونا در کشور به بحث کرونا و اطلاع رسانی و دادن آموزش های لازم اختصاص دادیم که با دعوت از کارشناسان و متخصصان جدیدترین اطلاعات پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل مدرسه تلویزیونی ایران تجلیل شدند/ کارشکنی های دشمن در کرونا

عوامل مدرسه تلویزیونی ایران تجلیل شدند/ کارشکنی های دشمن در کرونا