مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-19اجتماعي

رتبه قابل قبول زنان ایرانی در دو شاخص ارتقای آموزش و بهداشت


مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش از جمله ارگان هایی است که در آن زنان با 60 درصد حضور از مردان پیشی گرفته و تربیت نسل آینده را به عهده گرفته اند.

- مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش از جمله ارگان هایی است که در آن زنان با 60 درصد حضور از مردان پیشی گرفته و تربیت نسل آینده را به عهده گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرحناز مینایی پور در جلسه ای که با حضور مدیرکل شهرستانهای استان تهران و جمعی از بانوان فرهیخته فرهنگی به مناسبت روز خانواده برگزارشد، گفت: تربیت انسان کار بسیار والا و ارشمندی است که هم سطح وظایف پیامبران و انبیا به شمار می رود و معلمان در این امر مهم نقش دارند.

وی با تاکید بر این که زنان ستون خانواده هستند، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 40درصد از کارکنان دولت را بانوانی تشکیل می دهند که در حوزه خانه وخانواده هم مسئولیتهای زیادی بر عهده دارند و بحران کرونا نیز نشان داد که زنان و به ویژه معلمان چقدر دلسوزانه برای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی ایثارگرانه کوشیدند.

مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران که در پیشبرد امور بانوان و خانواده همیشه همراهی لازم را داشته اند گفت: در بین 4 شاخصی که برای فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه قابل قبول زنان ایرانی در دو شاخص ارتقای آموزش و بهداشت

رتبه قابل قبول زنان ایرانی در دو شاخص ارتقای آموزش و بهداشت