مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-19اقتصادي

111 پروژه راهداری گلستان طی هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در هفته دولت امسال 111 پروژه با اعتبار 66 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی میقانی بعداز ظهر چهارشنبه در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال 111 پروژه با اعتبار 66 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام در تمام شهرهای استان پروژه افتتاحی و یا کلنگ زنی داریم، افزود: در هفته دولت امسال 96 پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی 15 پروژه آغاز می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: روکش آسفالت، رفع نقاط پر خطر، احداث و تعمیر ابنیه فنی، بازسازی ماشین آلات، توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند و اجرایی روشنایی معابر برخی از پروژه های افتتاحی در این ایام است.

میقانی به جزییات بیشتر طرح های افتتاحی و کلنگ زنی این ایام هم اشاره و بیان کرد: در این ایام چهار پروژه با اعتبار 12 میلیارد تومان در آزادشهر، هرکدام 6 پروژه در شهرستان های بندرگز، رامیان، کردکوی و گالیکش و 12 پروژه با اعتبار 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 پروژه راهداری گلستان طی هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می شود

111 پروژه راهداری گلستان طی هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می شود