مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-19ورزشي

بارسلونا، سوارز و بوسکتس را با این بازیکن معاوضه می کند


بارتومئو شب گذشته (سه شنبه) احتمال تلاش دوباره بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینس را رد نکرد و گفت که تعدادی از بازیکنان قدیمی تیم باید جدا شوند در حالی که برخی دیگر از آن ها از جمله لیونل مسی غیرقابل فروش هستند - طبق ادعای یک رسانه ایتالیایی باشگاه بارسلونا ممکن است دو بازیکن خود را به اینتر بدهد تا مهاجم آرژانتینی این تیم را به خدمت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا مدعی شد که باشگاه بارسلونا در راستای برنامه بازسازی تیم که خوسپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه وعده آن را داده است، امکان دارد با پیشنهاد معاوضه بازیکن با اینتر برای جذب مهاجم آرژانتینی این تیم لائوتارو مارتینس دست به کار شود.

بارتومئو شب گذشته (سه‌شنبه) احتمال تلاش دوباره بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینس را رد نکرد و گفت که تعدادی از بازیکنان قدیمی تیم باید جدا شوند در حالی که برخی دیگر از آن‌ها از جمله لیونل مسی غیرقابل فروش هستند.

لوییس سوارس و سرخیو بوسکتس جزو آن دسته از بازیکنانی بودند که بارتومئو آن‌ها را جزو بازیکنان غیرفروشی قرار نداد و به این ترتیب تصور می‌شود جزو همان دسته از بازیکنان قدیمی باشند که رییس بارسلونا خواهان فروش‌شان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلونا، سوارز و بوسکتس را با این بازیکن معاوضه می کند

بارسلونا، سوارز و بوسکتس را با این بازیکن معاوضه می کند