مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 12:502020-08-19سياسي

نذورات مردم در محرم به سمت تجهیزات بهداشتی هدایت شود


امسال چراغ خیمه عزاداری امام حسین(ع) پرنورتر از گذشته روشن خواهد شد، اما عزاداری های امسال کمی متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار خمینی شهر گفت: امسال چراغ خیمه عزاداری امام حسین(ع) پرنورتر از گذشته روشن خواهد شد، اما عزاداری های امسال کمی متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود.

علیرضا بصیری، امروز (چهارشنبه- 29 مرداد) در جمع ایثارگران شهر درچه با یادآوری جمع صمیمی رزمندگان دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: بودن در جمع بچه های جبهه و جنگ، باعث یادآوری خاطرات و صفا و صمیمیت بین رزمندگانی بود که همه هستی خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا از اسلام و انقلاب دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه از 400سال گذشته هر جنگی که در کشور اتفاق افتاد، باعث از دست دادن بخشی از خاک ایران شد، افزود: افتخار ما این است که پس از هشت سال جنگ، حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار خمینی شهر با تشریح شرایط سال های پس از انقلاب، گفت: در آن سال ها در کشور ما به تازگی انقلاب شده بود، ارتش از هم پاشیده و نظام اداری از هم گسیخته بود.

گروهک ها و تجزیه طلب ها نیز در حال رقم زدن اتفاقات گوناگون بودند؛ کارشناسان نظامی عراق هم با محاسباتی کاملا دقیق و صحیح قصد حمله نظامی به ایران و کشور گشایی داشتند، اما از دو چیز غف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذورات مردم در محرم به سمت تجهیزات بهداشتی هدایت شود

نذورات مردم در محرم به سمت تجهیزات بهداشتی هدایت شود