مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-19سياسي

چراغ هنر عاشورایی در سومین حرم اهل بیت (ع) خاموش شدنی نیست


معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس گفت: چراغ ادب و هنر عاشورایی در سومین حرم اهل بیت (ع) خاموش شدنی نیست چرا که عاشورا حقیقتی زنده است که هرگز رنگ خاموشی نمی گیرد.

- شیراز- معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس گفت: چراغ ادب و هنر عاشورایی در سومین حرم اهل بیت (ع) خاموش شدنی نیست چرا که عاشورا حقیقتی زنده است که هرگز رنگ خاموشی نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری فارس، عبدالرضا قیصری اظهار کرد: حوزه هنری جدی تر از سال های قبل به گرامیداشت حماسه عاشورا با زبان هنر اهتمام ورزیده و حاصل این امر مجموعه برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود.

وی افزود: نگاه خردورزانه رهبر فرزانه انقلاب که ملاک عمل را تصمیمات ستاد ملی کرونا اعلام کردند نصب العین ما است به همین سبب تلاش کردیم برنامه هایی طراحی کنیم که در چارچوب شیوه نامه های بهداشتی قرار داشته باشد.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس گفت: در سال های گذشته معمولاً یک یا دو واحد هنری محور اصلی برنامه های ماه محرم ما بودند اما امسال مصمم هستیم در همه واحدها برنامه های فاخر و شایسته هنری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تولید و انتشار اثر تجسمی با محوریت یکی از اذکار عاشورایی برنامه محوری امسال حوزه هنری است که در حوزه هنرهای تجسمی روی می دهد البته این واحد نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ هنر عاشورایی در سومین حرم اهل بیت (ع) خاموش شدنی نیست

چراغ هنر عاشورایی در سومین حرم اهل بیت (ع) خاموش شدنی نیست