مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 13:002020-08-19اقتصادي

ناحیه صنعتی صفی آباد در هفته دولت کلنگ زنی می شود


فرماندار اسفراین از کلنگ زنی ناحیه صنعتی صفی آباد در هفته دولت خبر داد و گفت: تعداد 129 پروژه عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی بااعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین طاهر رستمی در نشست خبری ظهر امروز با اصحاب رسانه شهرستان اسفراین که با محوریت برنامه های هفته دولت و افتتاح پروژه ها در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول 4 دهه انقلاب تلاش کردند تا موتور این انقلاب را به هر نحو که شده از کار بیندازند اما به لطف خدا و همت مردم ما این توطئه های دشمنان ناکام ماند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی پس از دیگری قله های پیشرفت و توسعه را طی کرده و امروز این انقلاب محدود به مرز خودش نیست بلکه تفکر اسلامی در خیلی از کشورهای دنیا جاری است و این امر باعث عصبانیت آمریکا شده است.

فرماندار اسفراین درباره وضعیت پروژه های هفته دولت در این شهرستان گفت: در طول ایام هفته دولت 129 طرح بااعتباری بالغ بر 52 میلیارد و 400 میلیون تومان در بخش دولتی به بهره برداری می رسد.

وی به راه اندازی پروژه های بخش خصوصی نیز اشاره کرد و گفت: در بخش خصوصی نیز تعداد 24 پروژه در حوزه صنعتی بااعتباری بالغ بر 457 میلیارد تومان به همراه پروژه هایی در اقامتگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه صنعتی صفی آباد در هفته دولت کلنگ زنی می شود

ناحیه صنعتی صفی آباد در هفته دولت کلنگ زنی می شود