مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 13:202020-08-19ورزشي

باشگاه ورزشی شهید وحید زمانی نیا ویژه زنان زندانی استان تهران افتتاح شد


معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها طی مراسم افتتاح ورزشگاه شهید وحید زمانی نیا با تاکید بر نقش شهدای مدافع حرم در هدایت جامعه اسلامی گفت: - آن شهید دو بار توسط خداوند گلچین گردیده، یک بار وقتی تقدیر الهی بر شهادت ایشان واقع شد و دیگری با انتخاب توسط سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، زیرا کسی که همرزم و همسنگر آن شهید بود قطعا مقامی آسمانی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها و مدیرکل زندان های استان تهران، ورزشگاه شهید وحید زمانی نیا با حضور خانواده آن شهید ویژه زنان زندانی استان تهران افتتاح شد.

در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین تهامی مدیرکل امور فرهنگی و تربیتی، رییسیان مدیرکل اقدامات حمایتی، راهرو خواجه مدیرکل اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها نیز حضور داشتند، سیدعباس جوهری ضمن گرامیداشت مقدم خانواده شهید سرافراز وحید زمانی نیا اظهار داشت: کار و رسالت همه کارکنان زندان ها به ویژه این مرکز که وظیفه نگهداری و برنامه ریزی برای امور فرهنگی تربیتی، آموزشی و اشتغال جهت زنان زندانی بر عهده دارد بسیار سنگین است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها افزود: با اتتخاب زندان زنان استان تهران به عنوان پایلوت برنامه های اصلاحی و تربیتی سازمان در بخش زنان، طی برنامه ریزی هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ورزشی شهید وحید زمانی نیا ویژه زنان زندانی استان تهران افتتاح شد

باشگاه ورزشی شهید وحید زمانی نیا ویژه زنان زندانی استان تهران افتتاح شد