مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-19سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت جدی اهر گرفته شود


فرماندار اهر با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت این شهرستان، گفت: جایگاه های سوخت از مکان های پرتردد و حساس بوده و محل مستعدی در راستای انتقال بیماری کرونا از طریق جمع آوری وجه نقد و استفاده از دستگاه های مربوطه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت این شهرستان، گفت: جایگاه های سوخت از مکان های پرتردد و حساس بوده و محل مستعدی در راستای انتقال بیماری کرونا از طریق جمع آوری وجه نقد و استفاده از دستگاه های مربوطه است.

رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان اهر بر ضرورت توجه به فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در مراکز پرتردد و سربسته تاکید کرد و افزود: تجمع و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از عوامل مهم انتقال کرونا است.

وی از تشکیل اکیپ های نظارتی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هیأت های عزاداری در مناطق شهری و روستایی اهر خبر داد و گفت: عزاداری های محرم نباید باعث خدشه دار کردن دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) و سلامتی مردم شود.

وی در ادامه بر ترویج پویش نذر ماسک در ایام کرونا و به ویژه ماه محرم و صفر در بین مردم و هیات های عزاداری تاکید کرد و افزود: در روزهای کرونایی، سلامتی مردم خط قرمز ما بوده و عزاداری ها باید با رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت جدی اهر گرفته شود

رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت جدی اهر گرفته شود