مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-19سياسي

دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برترین دانشگاه غیردولتی کشور اعلام شد


طبق جدیدترین رتبه بندی مرکز منطقه ای علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) موفق به کسب رتبه 43 دانشگاه های جامع کشور و بالاترین رتبه در میان دانشگاه های غیر دولتی ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مرتضی رجوعی با بیان این خبر گفت: در جدیدترین رتبه بندی مرکز منطقه ای علوم جهان اسلام (ISC) در سال جاری، این دانشگاه موفق به ارتقای 22 پله ای و کسب رتبه 43 دانشگاه های جامع کشور شده است.

رییس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه این دانشگاه در این رتبه بندی بالاترین رتبه را در میان دانشگاه های غیر دولتی ایران از آن خود کرده است، خاطرنشان کرد: در رتبه بندی فعلی، این دانشگاه هم ارز دانشگاه های بزرگی همچون دانشگاه بیرجند، دانشگاه شاهد و دانشگاه خلیج فارس و بالاتر از دانشگاه هایی چون دانشگاه علم و فرهنگ(وابسته به جهاد دانشگاهی)، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه هرمزگان، دانشگاه فرهنگیان و جامعه المصطفی العالمیه قرار گرفته است.

این مقام مسئول نگاه راهبردی به تولید علم نافع را عامل اصلی ارتقای 22 پله ای دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) معرفی کرد و گفت: در این دانشگاه برنامه ریزی های راهبردی متعددی در زمینه ترویج و تشویق تولید علم نافع و کارآفرینی با تکیه بر ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برترین دانشگاه غیردولتی کشور اعلام شد

دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برترین دانشگاه غیردولتی کشور اعلام شد