مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 14:552020-08-19سياسي

«رفسنجان»، «شهر حسین» می شود


رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان از راه اندازی پویش «رفسنجان شهر حسین» توسط شورای شهر و شهرداری رفسنجان در ایام محرم خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان از راه اندازی پویش رفسنجان شهر حسین توسط شورای شهر و شهرداری رفسنجان در ایام محرم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه فوق العاده شورای شهر رفسنجان که به منظور برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی توسط مدیریت شهری در ایام محرم و صفر با رویکرد اشاعه فرهنگ عاشورایی برگزار شد، درخصوص راه اندازی پویش رفسنجان شهر حسین پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه رفسنجان از دیرباز به عنوان یکی از شهرهای مهم در برپایی آیین ها و عزاداری ها در کشور مطرح بوده است و سابقه طولانی در وقف برای امام حسین(ع) دارد که خانه حاج آقاعلی نمونه آن است، گفت: بیان مقام و منزلت و شأن امام حسین(ع) از دیدگاه بزرگان و شخصیت های برجسته تاریخی و مهم بسیار تأثیرگذار است.

رییس شورای شهر رفسنجان در خصوص پویش رفسنجان، شهر حسین توضیح داد: امسال در کنار فضاسازی های هیأت های مردمی و برافراشتن پرچم و بیرق های عزا، پویش رفسنجان شهر حسین راه اندازی شده است و اشعار و پیامهای عاشورا و دیدگاه بزرگان و اندیشمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رفسنجان»، «شهر حسین» می شود

«رفسنجان»، «شهر حسین» می شود