مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 15:002020-08-19اقتصادي

800 کیلومتر بزرگراه در کشور همزمان با هفته دولت افتتاح می شود


وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری 800 کیلومتر بزرگراه همزمان با هفته دولت در استانها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی عصر چهارشنبه در حاشیه کلنگ زنی محور خوی- قطور- رازی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در این راستا هفته دولت امسال هر هفته در استان ها 30 تا 60 کیلومتر مسیر ارتباطی افتتاح می شود افزود: باید ظرفیت سازی برای توسعه مسیر در استان ها صورت گیرد.

وی با اشاره به افتتاح بیش از 374 کیلومتر راه در هفته دولت در آذربایجان غربی، عنوان کرد: این راه ها شامل بزرگ راه، راه اصلی و روستایی و بهسازی و روکش آسفالت است.

اسلامی با بیان اینکه عملیات اجرایی باند دوم جاده خوی به رازی آغاز شده و اهتمام ما به آن است تا سه سال آینده اتوبانی در شأن شخصیت مردم منطقه ایجاد شود، ادامه داد: اقداماتی در گذشته برای تعریض جاده ایواوغلی به بازرگان شروع شده بود اما به دلایلی عملیات اجرایی متوقف شده بود که خوشبختانه موانع مرتفع شده و پروژه دوباره شروع بکار می کند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص ایمن سازی محور سه راهی چایپاره نیز گفت: برای ایمن سازی این محور پرحادثه تقاطع غیر همسطح و تعریض چهار بانده مسیر در دست اجراست.

اسلامی با اشاره به آخرین روند اجرایی اقدام ملی مسکن در سطح کشورمان، گفت: با ثبت نام گسترده ای که انجام شد بیش از 530 هزار نفر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 کیلومتر بزرگراه در کشور همزمان با هفته دولت افتتاح می شود

800 کیلومتر بزرگراه در کشور همزمان با هفته دولت افتتاح می شود