مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-19سياسي

لزوم بهره گیری از توان خیران مسکن ساز در روستاهای سمنان


استاندار سمنان با اشاره به توانمندی خیران این استان در تأمین مسکن برای افراد کم درآمد، بر استفاده از ظرفیت خیران مسکن ساز در روستاهای استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در نشستی با مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور و مدیرکل دفتر جذب مشارکت های مردمی حساب 100 حضرت امام (ره) با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در بخش مسکن خیرساز در استان سمنان اظهار کرد: این استان، از ظرفیت خیران در بخش های مختلف بهره مند بوده و باید از این توانمندی عظیم برای ساخت مسکن روستایی در  استان نیز بهره گرفته شود.

استاندار سمنان با اشاره به توانمندی ارزشمند خیرین استان در تأمین مسکن برای افراد کم درآمد، بر استفاده از ظرفیت خیران مسکن ساز در روستاهای استان تأکید کرد.

استاندار در ادامه به افزایش قیمت و تأثیرات آن در بخش مسکن اشاره داشت و افزود: افزایش قیمت ها، ساخت مسکن توسط خیرین مسکن ساز را نیز دچار مشکل نموده که این مقوله نیازمند توجه جدی از سوی مسئولین مرتبط است.

آشناگر همچنین در خصوص واگذاری زمین ارزان جهت ساخت مسکن نیز گفت: شرایط و ضوابط بهره گیری از زمین های بافت فرسوده و تغییر کاربری اراضی با نظارت مسکن و شهرسازی در جهت ساخت مسکن برای اقشار هدف، بررسی و در اختیار خیرین قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از توان خیران مسکن ساز در روستاهای سمنان

لزوم بهره گیری از توان خیران مسکن ساز در روستاهای سمنان