مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 17:252020-08-19بين الملل

منابع روسیا الیوم: نامه السیسی به حفتر تحولاتی تازه را برای لیبی پیش بینی می کند


روسیا الیوم به نقل از منابعی نظامی از محتوای نامه رییس جمهور مصر به فرمانده تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی خبر داد و گفت این نامه خبر از تحولاتی تازه برای منطقه شمال آفریقا می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از منابعی نظامی محتوای نامه مهمی را فاش کرد که رییس اطلاعات جنگی مصر به فرمانده تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی تحویل داده است.

به گفته این منابع، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر بر ادامه کمک مصر به ارتش لیبی در مقابله با کسانی که آنها را شبه نظامیان تروریست نامیده است، تاکید کرد.

این منابع تاکید کردند که تحویل نامه از طریق رییس اطلاعات جنگی مصر حامل پیام های متعددی است و احتمالا منطقه شاهد تحولات جدیدی است.

دفتر اطلاع رسانی فرماندهی کل نیروهای مسلح دولت شرق لیبی اعلام کرده بود که خلیفه حفتر فرمانده تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی نامه مهمی را از رییس جمهور مصر دریافت کرده است.

این نامه را سرلشکر خالد مجاور رییس اداره اطلاعات جنگی  مصر به نیروهای مسلح لیبی تحویل داد.

دولت مصر طی خرداد ماه با پیشروی نیروهای دولت وفاق ملی و ترکیه به سمت جنوب و شرق لیبی، ضمن هشدار به ترکیه و دولت وفاق، خطوط درگیری سرت و پایگاه هوایی الجفره را خط قرمز و تجاوز از این خطوط را تهدید امنیت ملی خود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع روسیا الیوم: نامه السیسی به حفتر تحولاتی تازه را برای لیبی پیش بینی می کند

منابع روسیا الیوم: نامه السیسی به حفتر تحولاتی تازه را برای لیبی پیش بینی می کند