مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 17:352020-08-19سياسي

با کار تیمی موفق تر عمل خواهیم کرد


دستگاه های اجرایی با بهره گیری از توان تیمی در اجرای اقدامات موفق تر خواهند بود.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان گفت: دستگاه های اجرایی با بهره گیری از توان تیمی در اجرای اقدامات موفق تر خواهند بود.

محمود ثمینی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده که امروز 29 مردادماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در چهارمین کارگروه اجتماعی استان موضوعاتی مانند بررسی معضلات اجتماعی، گزارش طرح ساماندهی کودکان کار و تشریح سند ارتقاء وضعیت زنان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اعضای کارگروه با بررسی و استفاده از یافته ها، موضوع خودکشی به عنوان یک معضل اجتماعی در جوامع، علل این اتفاق که در کدام جنسیت بیشتر رخ می دهد و راه های جلوگیری از آن را تحقیقی ارائه کنند تا بر اساس آن ها راهکارهای مناسب منظور شود.

معاون سیاسی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: عامل توسعه در جوامع، منابع انسانی و مردم هستند و باید به موضوع سلامت جامعه حساس باشیم و اقدامات خود را با برنامه ریزی اجرایی کنیم.

ثمینی با بیان اینکه بانوان محور خانواده برای تضمین آینده جامعه هستند، اضافه کرد: در بحث ارتقاء وضعیت بانوان، توانمندسازی و تقویت آنان اقدامات خوبی در استان به خصوص در دولت های یازدهم و دوازدهم صورت گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کار تیمی موفق تر عمل خواهیم کرد

با کار تیمی موفق تر عمل خواهیم کرد