مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 20:152020-08-19سياسي

لازم است به جایگاه و کارکرد مساجد در صدر اسلام بازگردیم


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در صدر اسلام مساجد محل رسیدگی به خواست های مردم بودند و مشکلات مردم در مساجد مرتفع می شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ضمن اشاره به اهمیت برگزاری روز جهانی مسجد، گفت: مساجد نمادی استوار از تمدن اسلامی در طول تاریخ بوده و ارزش و اعتبارخود را میان مسلمانان و شیعیان حفظ کرده اند.

وی افزود: سی و یکم مرداد ماه برابر با 21 اوت، سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اسراییل، تحت عنوان روز جهانی مساجد نام گذاری شده است.

رمضانی ادامه داد: مسجد حافظ سلامت دین و جامعه است و وحدت و همدلی که میان اهالی مسجد است بقای اسلام را تضمین می کند، ما باید با توجه به ظرفیت های موجود کارکردهای مسجد را تبیین کرده و از آن در جهت رشد و بقای مسجد بهره مند شویم.

این مسؤول اظهار کرد: در صدر اسلام مساجد محل رسیدگی به خواست های مردم بودند و مشکلات مردم در مساجد مرتفع می شد، اما متأسفانه امروز این موضوع در مساجد کم رنگ شده است.

وی تأکید کرد: امسال با توجه به شرایطی که در جامعه به وجود آمده و بیماری کرونا باعث پیش آمدن مشکلاتی در جامعه شده است، مساجد در زمینهٔ کمک به نیازمندان و تهیهٔ بسته های معیشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازم است به جایگاه و کارکرد مساجد در صدر اسلام بازگردیم

لازم است به جایگاه و کارکرد مساجد در صدر اسلام بازگردیم