مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 20:252020-08-19سياسي

اجاره نشینی 219 هزار خانواده مستمری بگیر/ احسان ثبت جهانی می شود


رییس کمیته امداد کشور از اجاره نشینی بیش از 219 هزار خانوتر تحت پوشش این نهاد حمایتی در سراسر کشور خبر داد و گفت: کمیته امداد امسال برای ساخت 20 هزار واحد مسکن مددجویی برنامه ریزی کرده است.

- اجاره نشینی 219 هزار خانواده مستمری بگیر/"احسان"ثبت جهانی می شود ایسنا/سمنان رییس کمیته امداد کشور از اجاره نشینی بیش از 219 هزار خانوتر تحت پوشش این نهاد حمایتی در سراسر کشور خبر داد و گفت: کمیته امداد امسال برای ساخت 20 هزار واحد مسکن مددجویی برنامه ریزی کرده است.

‍ بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از توجه ویژه به بیماران صعب العلاج به عنوان سیاست همیشگی این نهاد حمایتی نام بر و اظهار کرد: ما در کمیته امداد نسبت به مراقبت از سالمندان و بیماران صعب العلاج که امکان درمان ندارند، تا آخر عمر موظفیم، اما در قبال سایر جامعه تحت پوشش، توانمند سازی در دستور کار قرار دارد.

وی از تلاش برای توانمندسازی مددجویان به جای پرداخت مستمری خبر داد و افزود: اشتغال، مسکن و پیوست فرهنگی سه رکن اصلی توانمند سازی در کمیته امداد است.

بختیاری با بیان اینکه دولت و مجلس و استانداران حمایت بسیار خوبی از کمیته امداد داشتند،ادامه داد: دولت در بودجه 99 و در بحث اشتغال افزون بر سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفت که در مجلس شورای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره نشینی 219 هزار خانواده مستمری بگیر/ احسان ثبت جهانی می شود

اجاره نشینی 219 هزار خانواده مستمری بگیر/ احسان ثبت جهانی می شود