مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 20:552020-08-19فرهنگي

جایزه ملی شعر جم برگزیدگان خود را شناخت


آیین اختتامیه جایزه ملی شعر جم به صورت مجازی برگزار شد و برترین های این جایزه از سوی هیات داوران معرفی شدند.

- کتاب پژوهشی منتشر شده فیاض شجاعی و کاظم پرهیزکار (فرهنگ و آداب و رسوم شهرستان جم) گفتنی است اختتامیه جایزه ملی شعر جم که روند اجرایی آن از اواسط سال 98 آغاز شده بود و قرار بود در اسفندماه 98 و همزمان با دهمین نکوداشت روز جم برگزار شود به علت شیوع کرونا در کشور به تعویق افتاد و نهایتا با توجه به تداوم وضعیت کرونایی کشور، اختتامیه این جایزه به صورت مجازی برگزار شد.

جایزه ملی شعر جم در 13 بخش برگزار شد که این بخش ها شامل شعر موزون (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعرهای غیر مجموعه ای)، شعر آزاد (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعر های غیر مجموعه ای)، نقد شعر (کتاب منتشر شده و آثار منتشر شده در مطبوعات) و بخش ویژه جم (کتاب شعر منتشر شده، کتاب شعر منتشر نشده، شعرهای غیر مجموعه ای، کتاب پژوهشی منتشر شده و کتاب پژوهشی منتشر نشده) است.

طی مدت 50 روز مهلت ثبت نام، بیش از 3 هزار اثر از 700 شاعر به دبیرخانه رسید که در مرحله اول 110 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

کمیته های مختلف در زمینه های علمی، اجرایی، تبلیغات و اطلاع رسانی ، پشتیبانی ودبیرخانه زیر نظر دبیر جایزه ملی شعر جم طی مدت یک سال، اجرای این جایزه ملی را برعهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ملی شعر جم برگزیدگان خود را شناخت

جایزه ملی شعر جم برگزیدگان خود را شناخت