مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-20ورزشي

تردید مسی برای ماندن در بارسلونا


گروهی از رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که حتی انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا سبب نشده است که لیونل مسی از فکر ترک بارسلونا خارج شود.

- جی پلاس ، ضربات ناکامی های بزرگ این فصل بارسلونا که آخرین آنها حذف شرم آور از لیگ قهرمانان اروپا با قبول باخت 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، آنقدر برای مسی سنگین بوده است که حتی عملی شدن فاز نخست از وعده های خوسپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه با روی کار آوردن رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید آبی و اناری ها هم نتوانسته است نظر ستاره آرژانتینی تیم را برای ماندن تمام و کمال جلب کند.

گروهی از رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که با وجود انتصاب رسمی رونالد کومان به عنوان جانشین کیکه ستین در روز چهارشنبه، مسی همچنان در حال بررسی گزینه های خود برای ترک بارسلوناست که یکی از آنها هم می تواند بازی در اینتر باشد.

برنده شش توپ طلای اروپا تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد، اما گفته می شود بندی در این قرارداد هست که به او اجازه می دهد یک سال زودتر و به عنوان بازیکن آزاد کاتالان ها را ترک کند.

با وجود تأکید شب گذشته بارتومئو مبنی بر فروشی نبودن مسی در اظهاراتش برای تأیید ورود کومان، دو نشریه اسپانیایی مارکا و اسپورت همچنان مدعی هستند که ماندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید مسی برای ماندن در بارسلونا

تردید مسی برای ماندن در بارسلونا