مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-20اقتصادي

بانک های عامل چالدران روندپرداخت تسهیلات صنوف آسیب دیده از کرونا را سرعت دهند


معاون فرماندار چالدران از بانک های عامل و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست روند جذب و پرداخت تسهیلات صنوف آسیب دیده از کرونا در چالدران را سرعت بخشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرماندار چالدران از بانک های عامل و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست روند جذب و پرداخت تسهیلات صنوف آسیب دیده از کرونا در چالدران را سرعت بخشند.

یوسف زاده امروز 30 مرداد ماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری چالدران که در محل سالن جلسات فرمانداری ترتیب یافت، با تاکید بر تلاش برای جذب بالاترین سهم از تسهیلات بانکی مربوط به واحدهای آسیب دیده از کرونا بر اطلاع رسانی جامع به اصناف برای بهره مندی از این تسهیلات گفت: سیستم بانکی پیگیری لازم را در راستای تکمیل پرونده ها، جذب این منابع توسط شعبات مختلف شهرستانی و تسریع در روند پرداخت را در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: این تسهیلات با هدف صیانت از نیروی کار و حمایت از فعالیت های اقتصادی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا درشهرستان اعطا میشود که صاحبان کسب و کارهای مشخص شده، برای بهره مندی از این تسهیلات باید در سامانه کارا (متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) ثبت نام کنند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار چالدران در این جلسه با اشاره به اینکه امروزه ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های عامل چالدران روندپرداخت تسهیلات صنوف آسیب دیده از کرونا را سرعت دهند

بانک های عامل چالدران روندپرداخت تسهیلات صنوف آسیب دیده از کرونا را سرعت دهند