مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-20پزشكي

نذر سلامت با اهدای خون در ایام محرم


یکی از اقداماتی که در ایام محرم با عنوان نذر سلامتی می توان انجام داد، اهدای خون است که می تواند زندگی بسیاری از افراد را نجات دهد.

- ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان خرم دره گفت: یکی از اقداماتی که در ایام محرم با عنوان نذر سلامتی می توان انجام داد، اهدای خون است که می تواند زندگی بسیاری از افراد را نجات دهد.

حجت محمدی صبح امروز (30 مردادماه) در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرم دره با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته بسیاری از هم وطنان ما درگیر بیماری کرونا شده اند، عنوان کرد: این بیماری شوخی بردار نیست و در حال حاضر نیز بحث روز تمام کشورها است.

وی با بیان اینکه کرونا بیماری است که اقتصاد همه کشورها را در نوردیده است، افزود: با توجه به محدودیت های بودجه ای کشور و هزینه های بالای درمان کرونا اگر مشارکت مردم و پای کار آمدن خیرین نبود، قطعا در این حوزه دچار مشکل می شدیم.

این مسئول با اشاره به گوشه ای از وضعیت اقتصادی کشورمان در سال 99، افزود: امسال تنها 6 درصد از درآمد نفتی کشور محقق شد، این امر در حالی است که اقتصاد ایران وابسته به نفت است.

محمدی با اشاره به شرایط هشدار در خرم دره و زنجان، ادامه داد: تنها یک تلنگر کافی است تا دوباره به سمت وضعیت قرمز حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر سلامت با اهدای خون در ایام محرم

نذر سلامت با اهدای خون در ایام محرم