مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-20اقتصادي

متعهد به اجرای طرح های استاندارد در حوزه راهسازی هستیم


تمام طرح های راهسازی در سطح کشور بر اساس استانداردها انجام می شود و تعهد ما اجرای استاندارد این پروژه ها است.

- ارومیه - وزیر راه وشهرسازی گفت: تمام طرح های راهسازی در سطح کشور بر اساس استانداردها انجام می شود و تعهد ما اجرای استاندارد این پروژه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی در آیین بهره برداری از سالن مسافری مرز سرو با اشاره به افتتاح 33 کیلومتر از کریدور غرب کشور، اظهار داشت: تقویت راه های ترانزیتی کشور در دستور کار قرار دارد و با تقویت راه های ترانزیتی کشور و ساماندهی مسیر ارومیه _ سرو در حال تکمیل است که امید می رود روز به روز شاهد بهبود شرایط موجود باشیم.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری سرو یکی از مهمترین پایانه های مرزی کشور است، تصریح کرد: مواره روابط تجاری و اقتصادی خوبی با کشور ترکیه داشتیم و مرز سرو یکی از مرزهای مهم برای تقویت این مبادلات تجاری است.

وزیر راه و شهرسازی بر تقویت مراودات اقتصادی ایران با کشورهای همسایه تاکید کرد و گفت: در ایجاد زیرساختهای مورد نیاز، اهتمام جدی وجود دارد و با شیوع کرونا تلاش شده در بخش حمل و نقل بیش از پیش پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

اسلامی با اشاره به اینکه کرونا بخش حمل و نقل دا تحت تأثیر قرار داد، افزود: اطمینان کسب کنیم که این امر باعث روند کسب و کار از رونق نیافتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متعهد به اجرای طرح های استاندارد در حوزه راهسازی هستیم

متعهد به اجرای طرح های استاندارد در حوزه راهسازی هستیم