مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-20سياسي

نصب تابلوی مدافعان سلامت در همدان


رییس شورای اسلامی شهر همدان از نصب تابلوی مدافعان سلامت در همدان خبر داد و گفت: تابلوی مدافعان سلامت به منظور پاسداشت فعالیت های کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از پزشکان و داروسازان منتخب در همدان بن مناسبت روز پزشک با اشاره به آمیختگی نام همدان با بوعلی سینا اظهار کرد: یکم شهریورماه روزی است که به حکم تاریخ و تقویم به نام روز بوعلی سینا نامگذاری شده است و به این واسطه همدان برای ایرانیان و جهانیان به عنوان شهری تاریخی و بزرگ مطرح شده است.

وی مدافعین سلامت را همتراز با مدافعین دفاع مقدس خواند و گفت: عنوان مدافعین سلامت زیبنده کادر پزشکی و پرستاری است زیرا آنان در همه ایام حافظ جان افراد جامعه هستند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه در صورت نبود کادر پزشکی همدان در وضعیت قرمز قرار می گرفتیم، با تشریح برخی اقدامات شهرداری و شورای شهر در راستای مقابله با تصور افراد از ظرفیت و توانمندی حوزه سلامت به این میزان نبود، گفت: این موضوع با مشاهده اقدامات بهداشتی و درمانی بیش از پیش نمود پیدا کرد.

وی با گرامیداشت یاد همه رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد که همدان در دوره پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش ویژه و برجسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلوی مدافعان سلامت در همدان

نصب تابلوی مدافعان سلامت در همدان