مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-20اقتصادي

6 پروژه عمرانی برق رسانی آرادان بهره برداری می شود


مدیر توزیع برق شهرستان آرادان گفت: به مناسبت هفته دولت، 6 پروژه عمرانی در حوزه توزیع برق شهرستان آرادان با مبلغ 6 میلیارد و 375 میلیون ریال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، رحمان اشرفی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت امسال، 6 پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان با مبلغ 6 میلیارد و 375 میلیون ریال افتتاح می شود.

وی ادامه داد: طرح های قابل افتتاح توزیع برق شهرستان آرادان در هفته دولت امسال به منظور اصلاح شبکه ها و تأمین برق متقاضیان جدید به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان افزود: دو طرح بهینه سازی دو هزار و 190 متر شبکه فشار متوسط هوایی روستای کندقلی خان، د ه نمک و ماشین خانه با دو میلیارد و 150 میلیون ریال، از طرح های قابل افتتاح توزیع برق آرادان است.

اشرفی با اشاره به این که طرح اصلاح 520 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در آرادان با 900 میلیون ریال بهره برداری می شود، اضافه کرد: طرح احداث یک هزار و 70 متر شبکه فشار متوسط هوایی و یک دستگاه ترانس به منظور تأمین برق متقاضیان با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال، به عنوان یکی دیگر از طرح های آماده افتتاح در این شهرستان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه عمرانی برق رسانی آرادان بهره برداری می شود

6 پروژه عمرانی برق رسانی آرادان بهره برداری می شود