مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-20ورزشي

دوگانگی تراکتور در پرونده های خارجی/ فورچونه چهارمین شکست تبریزی ها می شود؟


هر گاه مدیریت و باشگاه تراکتور اعلام کرده هواداران نگرانی در خصوص پرونده های خارجی نداشته باشند، باشگاه تبریزی با شکست در آن پرونده روبرو شده و حالا به نظر می رسد کوین فورچونه چهارمین خارجی باشد که در 2 فصل اخیر می تواند تراکتور را شکست دهد و مطالباتش را از این باشگاه وصول کند.

- هر گاه مدیریت و باشگاه تراکتور اعلام کرده هواداران نگرانی در خصوص پرونده های خارجی نداشته باشند، باشگاه تبریزی با شکست در آن پرونده روبرو شده و حالا به نظر می رسد کوین فورچونه چهارمین خارجی باشد که در 2 فصل اخیر می تواند تراکتور را شکست دهد و مطالباتش را از این باشگاه وصول کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوین فورچونه گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر، در نیم فصل لیگ نوزدهم و تنها پس از به ثمر رساندن یک گل برای تراکتور از این تیم جدا شد.

جدایی که البته تراکتوری ها در همان ابتدا اعلام کردند توافقی بوده اما باز هم شکایت این بازیکن خارجی برای تراکتور دردسرساز شده است.

لودووک دلشات، رییس سابقه کمیته تعیین وضعیت فیفا و وکیل حقوقی این بازیکن مدعی شده باشگاه تبریزی برای نپرداختن به موقع مطالبات این بازیکن، مجموعا یک میلیون و 100 هزار یورو جریمه شده است تا این بازیکن تبدیل به چهارمین خارجی دو فصل اخیر تراکتور شود که بدون ارائه عملکرد مناسب از جمع سرخپوشان تبریزی جدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانگی تراکتور در پرونده های خارجی/ فورچونه چهارمین شکست تبریزی ها می شود؟

دوگانگی تراکتور در پرونده های خارجی/ فورچونه چهارمین شکست تبریزی ها می شود؟