مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-20فرهنگي

«دل تورو» بازیگران جدید «پینوکیو» را انتخاب کرد


«کیت بلانشت»، «تیم بلیک» و «گرگوی مارن» به پروژه انیمیشن جدید «پینوکیو» ساخته «گیرمو دل تورو» کارگردان مکزیکی برنده اسکار پیوستند.

- کیت بلانشت ، تیم بلیک و گرگوی مارن به پروژه انیمیشن جدید پینوکیو ساخته گیرمو دل تورو کارگردان مکزیکی برنده اسکار پیوستند.

به گزارذش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، گرگوری مان بازیگر نه چندان سرشناسی است که دل تورو برای صداپیشگی نقش پینوکیو انتخاب کرده و کیت بلانشت ، تیم بلیک نلسون و فیم ولفهارد نیز دیگر چهره هایی هستند که به این انیمیشن موزیکال که به سبک استاپ موشن ساخته می شود، اضافه شدند.

این اولین فیلمی است که دل تورو پس از ساخت فیلم شکل آب برنده اسکار بهترین فیلم و کارگردانی به سینما می آورد، ضمن این که نخستین تجربه ساخت انیمیشن برای این کارگردان صاحب نام مکزیکی محسوب می شود.

در این انیمیشن محصول کمپانی نتفلیکس که از پاییز سال گذشته در آمریکا در حال ساخت است، دیوید بردلی بازیگر مجموعه فیلم های هری پاتر و سریال بازی تاج تخت ، صداپیشگی نقش پدر ژپتو را بر عهده دارد و تیلدا سویینتون ، کریستوف والتس و جان تورتورو نیز دیگر بازیگرانی هستند که برای حضور در این انیمیشن فراخوانده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دل تورو» بازیگران جدید «پینوکیو» را انتخاب کرد

«دل تورو» بازیگران جدید «پینوکیو» را انتخاب کرد