مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-20اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی: شاخص کسب و کار کرمان پایین تر از میانگین کشور است


استان کرمان از سال 97 به بعد افت رتبه کسب کار را داشته و سه ماه ابتدای امسال رتبه این استان 29 کشور شد و پس از ما تهران و سیستان و بلوچستان قرار دارند، - یعنی 28 استان از ما جلوتر هستند.

  رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: وضعیت شاخص‌های فضای کسب و کار این استان نامطلوب و طی سه ماه ابتدای امسال پایین‌تر از میانگین کشور قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، سیدمهدی طبیب زاده روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با حضور استاندار افزود: فرایند صدور مجوزها برای بهبود فضای کسب و کار نباید طولانی شود زیرا همه در یک کشتی قرار دارند و باید باهم برای توسعه استان کارکنیم.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی فعالیت تحلیلی موانع را برعهده دارد و کار اجرایی بر عهده دستگاه های دولتی است عنوان کرد: ظرف 2 هفته آینده علل نارضایتی فعالان اقتصادی به سازمان ها اعلام و برنامه ریزی برای ارتقای رتبه می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: راه حل انکار مشکل نیست و باید نامطلوب بودن فضای کسب و کار را بپذیریم و برای رفع آن اقدام کنیم.

وی افزود: استان کرمان از سال 97 به بعد افت رتبه کسب کار را داشته و سه ماه ابتدای امسال رتبه این استان 29 کشور شد و پس از ما تهران و سیستان و بلوچستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی: شاخص کسب و کار کرمان پایین تر از میانگین کشور است

رییس اتاق بازرگانی: شاخص کسب و کار کرمان پایین تر از میانگین کشور است