مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-20ورزشي

قضاوت داوران قمی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران


داوران برجسته استان قم امشب جدال حساس و سرنوشت ساز تیم های اول و دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را قضاوت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل 99 – 1398 لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که به دلیل شیوع ویروس کرونا نزدیک به یک سال به طول انجامید، امروز ایستگاه پایانی خود را پیش رو دارد و 16 تیم لیگ برتری در هشت دیدار حساس و همزمان برای تعیین رتبه های نهایی خود در این لیگ به میدان می روند.

تقریبا هر هشت بازی امروز از حساسیت و اهمیت ویژه برخوردار است، زیرا هنوز تیم های مدعی کسب سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده اند و یکی از تیم های حاضر در انتهای جدول رده بندی نیز باید با لیگ برتر خداحافظی کرده و به لیگ پایین تر یعنی دسته اول ایران سقوط کند.

تا قبل از هفته پایانی این مسابقات، تیم پرسپولیس با کسب 64 امتیاز قهرمانی خود را قطعی کرده و نخستین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آینده است، اما از بین تیم های استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و شهر خودرو مشهد، دو تیم دیگر سهمیه مشروط کشورمان در لیگ قهرمانان را کسب خواهند کرد و سهمیه چهارم به قهرمان جام حذفی فوتبال کشور اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت داوران قمی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران

قضاوت داوران قمی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران