مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-20اقتصادي

بهره برداری از 29 پروژه عمرانی ورزشی هم زمان با هفته دولت در هرمزگان


29 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 140میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی استان در هفته دولت اظهار داشت: 29پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در سراسر استان توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزشی و سمن ها در طول هفته دولت اجرا می گردد، به طوری که در هفته دولت امسال با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا در برگزاری مراسم ها و افتتاحیه ها و شرایط خاص موجود و هم زمانی هفته دولت با دهه اول ماه محرم، بنابراین برگزاری برنامه های این هفته باید با رویکرد آنلاین همراه است.

  امیاری تصریح کرد: این ایام فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات و خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است و هفته دولت فرصت مناسبی است که تلاش کنیم امید را میان مردم زنده نگه داریم.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان در ادامه گفت: محدویت هایی با توجه به شرایط ایجادشده در برگزاری برنامه های هفته دولت مد نظر قرار می دهیم و برنامه ها می بایست نسبت به سال های گذشته متفاوت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 29 پروژه عمرانی ورزشی هم زمان با هفته دولت در هرمزگان

بهره برداری از 29 پروژه عمرانی ورزشی هم زمان با هفته دولت در هرمزگان