مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-20سياسي

دود تخلف مسئول قبلی به چشم مردم نرود


دود تخلف مسئول قبلی نباید به چشم مردم برود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: دود تخلف مسئول قبلی نباید به چشم مردم برود.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز (30 مردادماه) در جلسه شورای اسلامی شهر سلطانیه با اشاره به آیات و روایات به تبیین اهمیت مشورت در اسلام پرداخت و با بیان اینکه مشورت از ویژگی های عملی مومنان است، افزود: مشورت با دیگران و هم فکری و هم افزایی از مسائل مهم در تصمیم گیری ها است.

وی با تاکید بر اینکه مشورت در کارها و استفاده از فکر و اندیشه دیگران باعث پختگی تصمیمات می شود، افزود: مشاوره بهترین پشتیبان است.

حسینی نسب بر تعامل شورا و شهردار تاکید کرد و افزود: تسهیل و تسریع کار مردم، تکریم مردم و اعتمادسازی باید در شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد سطوح ارتباط مردم با شهرداری و با بیان اینکه مردم با شهرداری در سه سطح خدمات به مردم، حفظ و توسعه فضای سبز و فرهنگ ارتباط دارند، افزود: در نام گذاری کوچه ها و خیابان ها، در ساخت و سازها و در المان ها و تندیس ها باید اصول فرهنگ ایرانی اسلامی توسط شهرداری حفظ شود.

وی با انتقاد از تغییر و یا حذف نام شهدا در یکی از دوره های شورای شهر سلطانیه، گفت: این گونه کارها علاوه بر اینکه هزینه های اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود تخلف مسئول قبلی به چشم مردم نرود

دود تخلف مسئول قبلی به چشم مردم نرود