مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-20ورزشي

61 پروژه عمرانی در شهرستان دیر افتتاح یا آغاز می شود


61 پروژه عمرانی هفته دولت در شهرستان دیر افتتاح یا آغاز می شود.

- بوشهر - فرماندار شهرستان دیر گفت: 61 پروژه عمرانی هفته دولت در شهرستان دیر افتتاح یا آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم علی حسنی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بدخواهان نظام با تخریب، تهدید، تحریم و تحریف در همه عرصه ها به دنبال ناامیدی ملت ایران از جمهوری اسلامی هستند اما علی رغم همه این فشارها چرخ عمران و اقتصاد کشور متوقف نشده است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه اعتبارات را جاهایی هزینه می کنیم که رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد، افزود: امسال در هفته دولت 51 طرح با اعتبار 70 میلیارد تومان افتتاح و 10 طرح با اعتبار شش میلیارد و 500 میلیون تومان که اکثراً به صورت ویدئو کنفرانسی و تصویری است آغاز به کار می شود.

افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی دیر وی به مهمترین این طرح ها اشاره کرد و ادامه داد: ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر که سال گذشته به دلیل ناقص بودن تجهیزات جلوی بهره برداری از آن را گرفتیم، در هفته دولت با تأمین تجهیزات در مجموع با اعتبار 26 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح می شود.

علی حسنی گفت: سالن اجتماعات آبدان (هفت میلیارد و 650 میلیون تومان)، خوابگاه ورزشکاران (600 میلیون تومان)، پاسگاه محیط بانی نخیل و(750 میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 پروژه عمرانی در شهرستان دیر افتتاح یا آغاز می شود

61 پروژه عمرانی در شهرستان دیر افتتاح یا آغاز می شود