مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-20اقتصادي

راه اندازی مجدد 21 درصد واحدهای صنعتی غیر فعال در کشور


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از مجموع واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور 9800 واحد غیرفعال هستند که این تعداد حدود 21 درصد کل واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده است.

- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از مجموع واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور 9800 واحد غیرفعال هستند که این تعداد حدود 21 درصد کل واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن صالحی نیا افزود: سال 1399 طبق برنامه ریزهای انجام شده قرار است 1500 واحد تولیدی در کشور به چرخه تولید بازگردد و تاکنون توانسته ایم 468 واحد تولیدی را احیاء کنیم که این واحدها زمینه اشتغال بیش از 8000 نفر را فراهم کرده است.

وی در خصوص توسعه زیرساخت های صنعتی در کشور ادامه داد: امسال با توجه به محدودیت های داخلی به ویژه محدودیت در منابع عمرانی، برنامه های مبتنی بر اجرای طرح ها و اقدامات مشارکتی با هدف تأمین زیرساخت های شهرک های صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

صالحی نیا اضافه کرد: برنامه هایی که مقرر شد در هماهنگی و همکاری با نهادهای اجرایی ذیربط، سازمان برنامه و بودجه و منابع داخلی، به طور ترکیبی اجرا شوند.

بر همین اساس مقرر شد واحدهای مربوط اجرای طرح های مشترک را برای تأمین آب و برق واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد 21 درصد واحدهای صنعتی غیر فعال در کشور

راه اندازی مجدد 21 درصد واحدهای صنعتی غیر فعال در کشور