مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-20اجتماعي

بهسازی معابر؛ مطالبه اصلی شهروندان سیدانی


یکی از مسیرهای پرتردد که سالها است با نبود آسفالت دست وپنجه نرم می کند، راه ارتباطی محله علی آباد به سیدان مرودشت بوده که مردم این محله را آزرده خاطر کرده است.

- سرویس شهرستان های خبرگزاری فارس؛ مرودشت طی سال های اخیر مشکلات مربوط به آسفالت معابر شهری در بیشتر شهرها، از جمله مسائلی بوده که شهرداری ها با آن دست به گریبان بوده اند و در این میان شهر سیدان، محلات و مناطق مختلف آن همانند دیگر نقاط، از کیفیت پایین معابر شهری و به طور خاص کیفیت آسفالت خیابان های اصلی و فرعی رنج می برد.

رعایت نکردن استانداردها هنگام تولید آسفالت موجب کاهش کیفیت آن شده است که علاوه بر کیفیت پایین آسفالت در برخی مناطق و محله ها هنوز کوچه های خاکی به چشم می خورد.

یکی از مسیرهای پرتردد که سال ها است با نبود آسفالت دست وپنجه نرم می کند، راه ارتباطی محله علی آباد به سیدان از مسیر مدرسه شبانه روزی این شهر هست که باعث آزرده خاطر شدن مردم این محله شده است.

  این مهم را نباید فراموش کرد که بسیاری از خیابان های شهر سیدان از سال ها قبل بارها برای اجرای طرح های گازرسانی، فاضلاب، آب، مخابرات و برق، حفاری شده است که نوار حفاری یا بدون ترمیم رها گشته یا بدون زیرسازی به شکل غیراصولی ترمیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی معابر؛ مطالبه اصلی شهروندان سیدانی

بهسازی معابر؛ مطالبه اصلی شهروندان سیدانی