مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-20سياسي

آیین اختتامیه جایزه ملی شعر جم برگزار شد


آیین اختتامیه جایزه ملی شعر جم به صورت مجازی برگزار شد و برترین های این جایزه از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

- دبیر جایزه ملی شعر جم در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روند اجرایی جایزه ملی شعر جم از اواسط سال 98 آغاز شده بود و قرار بود اختتامیه آن در اسفندماه 98 و همزمان با دهمین نکوداشت روز جم برگزار شود.

مجید اجرایی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه به علت شیوع کرونا در کشور به تعویق افتاد و نهایتاً با توجه به تداوم وضعیت کرونایی کشور، اختتامیه این جایزه به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: جایزه ملی شعر جم در 13 بخش برگزار شد که این بخش ها شامل شعر موزون (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعرهای غیر مجموعه ای)، شعر آزاد (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعرهای غیر مجموعه ای)، نقد شعر (کتاب منتشر شده و آثار منتشر شده در مطبوعات) و بخش ویژه جم (کتاب شعر منتشر شده، کتاب شعر منتشر نشده، شعرهای غیر مجموعه ای، کتاب پژوهشی منتشر شده و کتاب پژوهشی منتشر نشده) است.

دبیر جایزه ملی شعر جم بیان کرد: طی مدت 50 روز مهلت ثبت نام، بیش از 3 هزار اثر از 700 شاعر به دبیرخانه رسید که در مرحله اول 110 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی ادامه داد: کمیته های مختلف در زمینه های علمی، اجرایی، تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی و دبیرخانه زیر نظر دبیر جایزه ملی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه جایزه ملی شعر جم برگزار شد

آیین اختتامیه جایزه ملی شعر جم برگزار شد