مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-20بين الملل

گفت وگوی «رحمان» با ساکنان ولسوالی «درواز» افغانستان


رییس جمهور تاجیکستان در بازدید از منطقه «درواز» تاجیکستان با شهروندان منطقه هم مرز افغانستان که از آن سوی رودخانه «پنج» برای استقبال او گرد هم آمده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان در  بازدید خود از منطقه درواز استان بدخشان این کشور با جمعی از ساکنان کشور همجوار که در آن سوی مرز با هدف استقبال وی گردهم آمده بودند، گفت وگوی کوتاهی انجام داد.

ساکنان ولسوالی درواز افغانستان به رحمان خیر مقدم گفتند و برای حل و فصل مشکلات روزگارشان کمبود آب آشامیدنی، برق، مخابرات، جاده و غیره درخواست کمک کردند.

همچنین ساکنان افغانستان در کنار رودخانه پنج از آن سوی مرز در استقبال از رییس جمهور تاجیکستان شعار بزرگ خوش آمدید پیشوای ملت تاجیک نصب کرده بودند.

رییس جمهور تاجیکستان در پاسخ به مراجعه ساکنان افغانستان گفت که رشد و رونق مناطق این طرف مرز به نفع ساکنان آن سوی  رودخانه پنج نیز است.

در جریان این صحبت کوتاه سرراهی رییس جمهور تاجیکستان به سطح فعلی همکاری مثمر ثمر بین دو کشور دوست تاجیکستان و افغانستان که دارای مرزها، زبان و فرهنگ مشترک هستند، اشاره و تاکید کرد که تمام مشکلات در مناسبات دوستی و همکاری حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی «رحمان» با ساکنان ولسوالی «درواز» افغانستان

گفت وگوی «رحمان» با ساکنان ولسوالی «درواز» افغانستان