مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-20فناوري

توزیع مودم اینترنت میان هیات های عزاداری خوزستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از توزیع 178 مودم اینترنت به صورت رایگان میان هیات های عزاداری خوزستان به منظور برگزاری مراسم عزاداری محرم به صورت آنلاین خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از توزیع 178 مودم اینترنت به صورت رایگان میان هیات های عزاداری خوزستان به منظور برگزاری مراسم عزاداری محرم به صورت آنلاین خبر داد.

علی صالح نساج در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا، قرار بر این است که مراسم عزاداری هیات ها به صورت مجازی برگزار شود و از این رو، تصمیماتی گرفته شده که هیات های عزاداری از بستر اینترنت استفاده کنند.

وی افزود: هماهنگی های لازم برای ارائه سرویس به هیات ها انجام شده و از امروز (30 مردادماه) 178 دستگاه مودم اینترنت به صورت رایگان میان هیات های عزاداری که در سامانه هیات آنلاین ثبت نام کرده اند، توزیع می شود.

صالح نساج گفت: این مودم ها توسط شرکت ایرانسل و بر اساس مشخصات درج شده هیات های عزاداری در سامانه برای آن ها ارسال می شود.

وی افزود: امیدواریم شاهد برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه برگزاری مراسم به صورت آنلاین باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مودم اینترنت میان هیات های عزاداری خوزستان

توزیع مودم اینترنت میان هیات های عزاداری خوزستان