مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-20سياسي

تولید مجموعه ویدئویی «نشان» ویژه بیانات رهبری درباره قیام عاشورا


رییس فرهنگسرای ابن سینا از تولید مجموعه ویدوئویی نشان ویژه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره قیام عاشورا و فلسفه نهضت حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مهدی قمی مدیر فرهنگی، هنری منطقه 2 تهران و رییس فرهنگسرای ابن سینا در گفت وگو با فارس گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (علیه السلام)، یک مجموعه 10 قسمتی ویدئویی ویژه محرم از سری تولیدات تصویری نشان که به طرح بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون قیام عاشورا و فلسفه نهضت حسینی می پردازد، توسط این فرهنگسرا تولید و منتشر می شود.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط خاص جامعه و محدودیت های ایجاد شده برای برگزاری هیأت های مذهبی و منبرهای معرفتی، لزوم استفاده از فضای مجازی و رسانه های تصویری برای انتقال مفاهیم عمیق قیام حسینی بیش از پیش احساس می شود.

بنابراین تصمیم گرفتیم یک مجموعه تصویری از بیانات رهبر حکیم انقلاب با محوریت تاریخ قیام امام حسین (ع) و معارف عاشورا را تولید کنیم که ان شاءالله از اول محرم تا اربعین به مرور در رسانه ها و صداوسیما منتشر خواهد شد .

قمی در ادامه گفت: فرهنگسرای ابن سینا از آغاز سال 99 و با شیوع ویروس و روز مقاومت، سرمایه های انقلاب سالروز ورود آزادگان به میهن، و خانه ی خدا به مناسبت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مجموعه ویدئویی «نشان» ویژه بیانات رهبری درباره قیام عاشورا

تولید مجموعه ویدئویی «نشان» ویژه بیانات رهبری درباره قیام عاشورا