مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-20سياسي

«سلامت یاران حسینی» ناظر مراسم عزاداری هیئات مذهبی می شوند


سلامت یاران حسینی در قالب گروه های پنج نفره بسیجی در مراسم های عزاداری هیئات مذهبی حاضر می شوند و بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم نظارت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش سلامت یاران حسینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و سپاه محمدرسول الله (ص) تهران روز گذشته، چهارشنبه 29 مرداد ماه در حسینیه فاطمه الزهرا پادگان ولیعصر (عج) با حضور چهار رده از نیروهای بسیج شامل بسیج محلات و مساجد، بسیج پزشکان، بسیج طلاب و بسیج بانوان که به صورت نمادین و به منظور راه اندازی مجموعه همیاران حسینی برگزار شد.

روح الله عبداللهی، مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص این مراسم گفت: در این مراسم علاوه بر حضور نمایندگان این چهار رده، سردار یزدی فرمانده سپاه استان تهران و حجت الاسلام علی اصغر سهرابی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران حضور داشتند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی ستاد ملی محرم، سلامت یاران حسینی قرار است در جریان برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در سطح استان تهران بر روی اجرای پروتکل های بهداشتی ارسالی توسط ستاد ملی کرونا نظارت داشته باشند.

عبداللهی ادامه داد: سلامت یاران حسینی با پوشش متفاوت که معرف آنهاست به همراه کارت شناسایی در مراسم حاضر می شوند و براجرای پروتکل ها نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلامت یاران حسینی» ناظر مراسم عزاداری هیئات مذهبی می شوند

«سلامت یاران حسینی» ناظر مراسم عزاداری هیئات مذهبی می شوند