مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-20فرهنگي

کانون کارگردانان همچنان مخالف واگذاری مجوز سریال های شبکه خانگی به صداوسیما


کانون کارگردانان سینمای ایران حمایت خود را از موضع گیری صریح معاونت نظارت سازمان سینمایی در مقابل تمامیت خواهی سازمان صدا و سیما در صدور مجوز محصولات شبکه های مجازی اعلام می کند.

- کانون کارگردانان سینمای ایران حمایت خود را از موضع گیری صریح معاونت نظارت سازمان سینمایی در مقابل تمامیت خواهی سازمان صدا و سیما در صدور مجوز محصولات شبکه های مجازی اعلام می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه آمده است: کانون کارگردانان پیش از این هم مخالفت صریح خود را با واگذاری مجوز سریالهای نمایش خانگی به صداوسیما اعلام کرد و این مسئله را باعث تخریب روند این تولیدات دانست که می تواند صدها تن از اهالی سینما را در شرایط سخت این روزها مشغول به کار کند.

فیلم ها، سریالها و برنامه های شبکه های مجازی داخلی توانستند میلیون ها مخاطب ایرانی در داخل و خارج کشور را با سلیقههای متنوع جذب کنند و تنها رقیب محصولات ماهوارهای هستند و نه محصولات صدا و سیما که مخاطب خودش را دارد.

کانون کارگردانان خواستار ایجاد شرایطی است که کارگردانان و تهیه کنندگان به دور از هر نوع محدودیت و ممیزی جدید و فارغ از اعمال سلیقه تنگ نظرانه بتوانند تولیدات مطلوب جامعه را در فضای مجازی ارائه داده و رضایت سلائق مختلف مخاطبین روزافزون فضای مجازی را با تولیدات داخلی تامین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون کارگردانان همچنان مخالف واگذاری مجوز سریال های شبکه خانگی به صداوسیما

کانون کارگردانان همچنان مخالف واگذاری مجوز سریال های شبکه خانگی به صداوسیما