مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-20سياسي

یوم العباس امسال در قالب کمک مومنانه و بدون حضور مردم


رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی، مراسم یوم العباس امسال در قالب کمک مومنانه و بدون حضور مردم برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فیروزفر ظهر پنج شنبه در نشست خبری که در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه امسال ماه محرم با تغییراتی همراه خواهد بود، افزود: بی تردید پیوندی که بین مردم و مکتب سیدالشهدا ایجاد شده است، هیچ گاه گسستنی نخواهد بود اما به خاطر حفظ سلامتی آحاد جامعه، مجبور به اعمال تغییراتی در برگزاری برنامه های محرم امسال هستیم.

وی با یادآوری اینکه سخنان و دستورات رهبر معظم انقلاب همواره فصل الخطاب بوده و حسینیه اعظم زنجان نیز برنامه های خود را در محرم امسال بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا پیش خواهد برد، تصریح کرد: در همین راستا و طبق پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، فضای باز 20 هزار مترمربعی حسینیه اعظم زنجان که مطابق با پروتکل های بهداشتی است، برای برنامه های محرم در نظر گرفته شده است.

فیروزفر با یادآوری اینکه برنامه های ماه محرم حسینیه اعظم زنجان امسال نیز همانند سال های گذشته از اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده و با سخنرانی همراه خواهد بود، ادامه داد: بی شک با توجه به اینکه موضوع حفظ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم العباس امسال در قالب کمک مومنانه و بدون حضور مردم

یوم العباس امسال در قالب کمک مومنانه و بدون حضور مردم