مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-20سياسي

میرسلیم تهدید به شکایت کرد


دفتر سید مصطفی میرسلیم نماینده تهران به مصاحبه سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان واکنش واکنش نشان داد و تاکید کرد که شکایت رییس کمیسیون عمران در مجلس دهم از میرسلیم بی مورد است و اعتراف نایب رییس وقت کمسیون عمران در پرونده عیسی شریفی موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دفتر سید مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس با انتشار جوابیه ای به مصاحبه سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: برای استحضار ملت عزیز ایران لازم دانستیم سکوت را بشکنیم و نکاتی را پیرامون نحوه رفتار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با مهندس میرسلیم شخصیت انقلابی و فساد ستیز که خود را خادم ملت می داند برسانیم.

-از آقای مهندس میرسلیم دعوت کتبی نشده بود برای حضور در جلسه و ارائه اسناد؛ صرفا آقای پاشایی دبیر هیئت شفاهی از ایشان خواست در جلسه حاضر شوند برای مبادله نظر و مهندس میرسلیم در جلسه حاضر شد و توضیحاتی دادند از جمله این که شکایت آقای رضایی رییس کمیسیون عمران بی مورد است زیرا تا کنون ذکر نامی از آقای رضایی نشد و اگر ایشان خودش احساس اتهام می کند به رفتار خودش برمی گردد.

-از مهندس میرسلیم خواستند که نسخه ای از اسنادی که به دادستانی داده ام را تقدیم ایشان کنم و ایشان هم قول دادند به دست اقای پاشایی برسانند و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرسلیم تهدید به شکایت کرد

میرسلیم تهدید به شکایت کرد