مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-20سياسي

فهرستی از مراسمات دهه اول محرم متفاوت امسال در اصفهان


حفظ سلامت خود و دیگران قطعاً از دستورات دین و عقل است و شیعه به واسطه پیوندی که با معدن وحی الهی و آل الله (ع) دارد، طبیعتاً بیش از دیگران به سلامت خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بازهم یک سال چشم انتظاری شیعه به سرآمد و محرم از راه رسید، محرم با تمام شکوهش آمد و کرونا به فعالیت خود می پردازند تا هم نام اباعبدالله (ع) رونق زندگی هایمان شود و هم امنیت و سلامت جامعه تأمین باشد.

مجموعه فرهنگی عاشوراییان مجموعه فرهنگی عاشوراییان از پنجشنبه 30 مردادماه مجلس سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) را با عنوان آیین عشق بازی با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع و استاد اصغر طاهرزاده و همچنین با نواحی مداحان مداحی محمد یزدخواستی و محمدرضا طالبی برگزار می کند.

این مراسم روبروی گلستان شهدای اصفهان در خیمه عاشوراییان از ساعت 20:30 برپا خواهد بود.

همچنین قابل ذکر است هیأت تلویزیونی عاشوراییان با حضور حجت الاسلام سهروردی هر شب حوالی ساعت 22 از شبکه اصفهان میزبان نگاه دلدادگان مکتب عاشورا خواهد بود.

  هیئت محبان حضرت زهرا (س)، محفل رزمندگان اسلام محفل رزمندگان اسلام نیز از پنجشنبه 30 مردادماه 11 شب به میزبانی از عزاداران حسینی می پردازد که بر اساس برنامه اعلام شده از سوی این هیئت، مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام مهدی ماندگاری آیت الله سید ابوالحس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرستی از مراسمات دهه اول محرم متفاوت امسال در اصفهان

فهرستی از مراسمات دهه اول محرم متفاوت امسال در اصفهان