مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-20سياسي

عزاداران حسینی به تذکرات ستاد مبارزه با کرونا به جدیت عمل کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: عزاداران، هیئات و دستجات حسینی، عزاداری های خود را با دستورات ستاد مبارزه با کرونا تطبیق داده و به تذکرات ستاد مبارزه با کرونا به جدیت عمل کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: عزاداران، هیئات و دستجات حسینی، عزاداری های خود را با دستورات ستاد مبارزه با کرونا تطبیق داده و به تذکرات ستاد مبارزه با کرونا به جدیت عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، پنجشنبه 30 مرداد در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی بزرگداشت سی و نهمین سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: امسال باید از فرصت عاشورا و تاسوعا در زنده نگه داشتن اهداف شهدای دولت بیشتر استفاده شود.

وی با بیان این که باید در هفته دولت، اهداف شهدای انقلاب را با اهداف شهدای کربلا تطبیق داده و برای بیان اهداف شهدای انقلاب اسلامی از این فرصت استفاده کنیم، افزود: رشادت و ایثارگری های شهدا، انقلاب اسلامی را سرپا نگه داشته و باید جایگاه والای این شهیدان در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی 17 هزار شهید ترور در کشور داریم که منافقان و مستکبران این عزیزان را از ما گرفتند، گفت: مواظب باشید، کسانی که امروز با اهداف دشمن همصدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداران حسینی به تذکرات ستاد مبارزه با کرونا به جدیت عمل کنند

عزاداران حسینی به تذکرات ستاد مبارزه با کرونا به جدیت عمل کنند