مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-20فرهنگي

جشنواره انتخاب برترین های سال 98 ورزش آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد


آیین اختتامیه جشنواره انتخاب برترین های سال 98 ورزش آذربایجان شرقی (هدف) با حضور مسئولان و معرفی و تجلیل از نفرات برتر، در محل آمفی تئاتر روباز ائل گلی تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آیین اختتامیه جشنواره انتخاب برترین های سال 98 ورزش آذربایجان شرقی (هدف) با حضور مسئولان و معرفی و تجلیل از نفرات برتر، در محل آمفی تئاتر روباز ائل گلی تبریز برگزار شد.

شهردار تبریز در حاشیه این مراسم گفت: ورود بخش خصوصی در تجلیل از قهرمانان و نام آوران ورزش استان شایسته قدردانی است و انتظار داریم در حوزه های فرهنگ و هنر و دیگر موضوعاتی که برای مردم مهم هستند، نیز پیشقدم باشند.

ایرج شهین باهر با بیان این که بخش خصوصی در تمامی حوزه ها می تواند در پیشبرد امور مؤثر واقع شود، افزود: باید قدردان زحمات قهرمانان و نام آوران تبریز باشیم و به عنوان مدیریت شهری تلاش داریم از حرکت هایی چون جشنواره هدف حمایت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره هدف در معرفی برترین های ورزشی گفت: اولین دوره جشنواره هدف برگزار گردید البته شاید نواقصی نیز وجود داشت که کمیته اجرایی این جشنواره بر آن واقف است.

وی با بیان این که باید در انتخاب افراد دقت بیشتری صورت بگیرد تا کسی از قلم نیافتد، ابراز امیدواری کرد این نواقص مورد بررسی قرار گرفته و برگزاری جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره انتخاب برترین های سال 98 ورزش آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد

جشنواره انتخاب برترین های سال 98 ورزش آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد