مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-20ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه در «قشم» به مناسبت هفته دولت


فرماندار قشم از افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه با اعتباری افزون بر 310 هزار و 421 میلیون ریال در هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رجایی و باهنر به عنوان رییس جمهور و نخست وزیر شهید نظام جمهوری اسلامی با خدمات ماندگاری که در دوره کوتاه مسؤولیت خود بر جای گذاشتند، حق بزرگی بر همه ما دارند .

وی افزود: دولت های پس از این دو شهید به ویژه دولت تدبیر و امید نیز همه ساله به پاسداشت یاد و خاطره شهدای دولت، خدمات فراوانی را در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی در جای جای ایران اسلامی به بهره برداری می رسانند.

فرماندار شهرستان قشم با گرامیداشت ماه محرم و صفر تاکید کرد: عزاداری های امسال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

آیین کلنگ زنی 4 خانه بهداشت در روستاهای دَرَکو، سرریگ، چاه و غربی و دوستکو با 35 هزار میلیون ریال اعتبار نخستین مورد از سخنان نصری در این نشست خبری بود.

وی ادامه داد: 4 طرح ورزشی شامل احدات 3 زمین چمن مصنوعی در روستاهای کووه ای، سرریگ و سوزا و یک سالن چندمنظوره ورزشی در روستاهای گوران با 26 هزار و ششصد و نود و یک میلیون ریال اعتبار از طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه در «قشم» به مناسبت هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه در «قشم» به مناسبت هفته دولت