مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-20سياسي

هدفگذاری تهیه 110 هزار بسته معیشتی در یوم العباس زنجانی ها


رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: یوم العباس امسال زنجانی ها نمایش جلوه ای دیگر از شور و شعور حسینی با کمک های مومنانه خواهد بود.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: یوم العباس امسال زنجانی ها نمایش جلوه ای دیگر از شور و شعور حسینی با کمک های مومنانه خواهد بود.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (30 مردادماه) در نشست خبری برای تشریح برنامه های حسینیه اعظم زنجان، در ماه محرم اظهار کرد: ارادت عزاداران به ساحت مقدس امام حسین و اهل بیت (ع) هیچ گاه فروکش نخواهد کرد.

اما امسال برای حفظ سلامت جامعه تبعیت از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا بر همه واجب است و همان طورکه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، همه با اثبات ولایت مداری به ایشان از شیوه نامه ها پیروی خواهند کرد.

وی به تهیه طرح جامعه توسعه حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح در آستانه تصویب قرار دارد و با توجه به حضور خیل عظیم زائران در ماه محرم لازم بود که این فضا توسعه یابد و برای همسایگان نیز امکاناتی فراهم شود که تحت شعاع مراسم حسینی قرار نگیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان از 200 مترمربع به 20 هزار متر مربع رسیده است، ابراز کرد: این توسعه، با کمک نذورات مردمی فراهم شده و با توجه به فضای زیادی که در اختیار خادمان است، امسال برنامه های مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری تهیه 110 هزار بسته معیشتی در یوم العباس زنجانی ها

هدفگذاری تهیه 110 هزار بسته معیشتی در یوم العباس زنجانی ها