مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-20اجتماعي

وضعیت بوشهر قرمز است/ سال تحصیلی جدید مجازی خواهد بود


مدیر آموزش وپرورش شهرستان بوشهر گفت: براساس سیاست ستاد ملی کرونا و تدابیر اعلامی از سوی وزیر آموزش و پرورش، مدارس در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز با شرایط متفاوتی در سال تحصیلی جدید فعالیت دارند.

- مدیر آموزش وپرورش شهرستان بوشهر گفت: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرامرز سلیمی فرد در خصوص سال تحصیلی جدید اظهار داشت: بر اساس سیاست ستاد ملی یی است تا اطلاع ثانوی برنامه مدارس بر اساس آموزش از طریق فضای مجازی و غیرحضوری است و اگر شرایط زرد یا سفید شد، برنامه ریزی تغییر می کند.

وی پیرامون اینکه وضعیت کلاس اولی ها در شرایط قرمز بوشهر چگونه است و آیا در صورت غیرحضوری بودن کلاس ها، فرایند آموزش کیفیت دارد، اظهار داشت: سال تحصیلی جدید 15 روز زودتر از سنوات گذشته، از 15 شهریور آغاز می شود و اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در حال انجام است؛ در خصوص نوآموزان و کلاس اولی ها منتظر اعلام نظر وزارتخانه هستیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات آموزش وپرورش به تنهایی کفاف بازگشایی مناسب مدارس برای سال تحصیلی جدید را نمی دهد، خواستار همراهی شهرداری ها و دستگاه های اجرایی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بوشهر قرمز است/ سال تحصیلی جدید مجازی خواهد بود

وضعیت بوشهر قرمز است/ سال تحصیلی جدید مجازی خواهد بود