مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-20سياسي

حمایت های رهبر معظم انقلاب برای حوزه روحیه بخش است


مدیر حوزه های علمیه با تقدیر از پیام آیت الله مکارم شیرازی برای نخستین مجمع عمومی انجمن مطالعات فضای مجازی گفت: حمایت های رهبر معظم انقلاب در این مسیر برای ما روحیه بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی امروز در نخستین مجمع عمومی انجمن مطالعات فضای مجازی که در سالن آیت الله حائری برگزار شد، عنوان کرد: امیدواریم که مردم ما بتوانند بر اساس پروتکل های بهداشتی موفق به اقامه عزا بشوند.

وی افزود: محرم امسال موقعیت جدید را رقم زده و ما باید هم بتوانیم عزای امام حسین(ع) را صیانت کنیم و هم به سلامت و بهداشت توجه کنیم.

مدیر حوزه های علمیه گفت: از پیام آیت الله مکارم شیرازی تشکر می کنیم؛ همچنین حمایت های رهبر معظم انقلاب در این مسیر برای ما روحیه بخش است.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: حوزه ما مولد علم بوده و در تاریخ گذشته یگانه نهادی بود که همه علوم و دانش های عصر را تصدی گری می کرد.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه علاوه بر بعد دانش بنیانی، از بعد لطافت روحی برخوردار بودند، در کنار آن حوزه ها همواره سیاسی بوده اند.

عضو فقهای شورای نگهبان یادآور شد: با وجود محدودیت هایی که وجود داشته، مجموع حرکت حوزه بسیار ارزشمند بوده و قم همه تجربیات گذشته را در 100 سال اخیر بازتولید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های رهبر معظم انقلاب برای حوزه روحیه بخش است

حمایت های رهبر معظم انقلاب برای حوزه روحیه بخش است