مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-20اقتصادي

افتتاح پروژه های آبرسانی در 19 روستای آذربایجان شرقی در هفته دولت


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه های آبرسانی در 19 روستای آذربایجان شرقی در هفته دولت، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه های آبرسانی در 19 روستای آذربایجان شرقی در هفته دولت، خبر داد.

محمد خانی، روز پنجشنبه در نشست خبری با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه اعتبارات عمرانی بخش آب استان در سال جاری برابر با 145 میلیارد تومان است.

وی افزود: حدود 65 شهر و 1400 روستای آذربایجان شرقی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان هستند، تولید آب در حدود 15 شهر استان آن ها در سر به سر داشت به این معنی که آب مورد نیاز شهروندان به سختی تامین میشد.

خانی، تکمیل پروژه آبرسانی شهر و مخزن در حال احداث عجبشیر، ورزقان، تجهیز خط انتقال هادیشهر و تسوج، تجهیز چاه کوزه کنان و شرفخانه، افزودن دو حلقه چاه در مرند، تکمیل پروژه آبرسانی شبستر و ارتقاء تصفیه خانه موجود در هشترود و افزایش مخزن در مبارک شهر ملکان را از جمله 23 پروژه شهری برای افزایش ضریب اطمینان عنوان کرد.

وی گفت: آبرسانی شهر جدید سهند از قبل تکمیل شده و همچنان ادامه دارد و برنامه ها برای تکمیل خط انتقال در آن و تکمیل برنامه های عمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های آبرسانی در 19 روستای آذربایجان شرقی در هفته دولت

افتتاح پروژه های آبرسانی در 19 روستای آذربایجان شرقی در هفته دولت