مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 15:452020-08-20سياسي

راه های حل مشکلات اتباع درزمنیه های مختلف بررسی شد


در دیدار رییس جهاددانشگاهی قم و مدیرکل امور اتباع استان راه های حل مشکلات آنها در استان بررسی شد.

- دکتر محمد حیدری رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم در دیدار با عباس شیرمحمدی مدیرکل اتباع استان قم که با حضور فعالان دفتر تسهیلگری منطقه شهرقائم وابسته به جهاددانشگاهی قم همراه بود گفت: جهاددانشگاهی با فعال شدن در بخش های مختلف سعی کرده است که ظرفیت های فعال خود در عرصه های مختلف را مصروف توسعه کشور و حل مشکلات و خلاهای موجود نماید.

وی با اشاره به فعالیت های دفتر تسهیلگری استان قم، افزود: فعالیت در بخش تسهیلگری از افتخارات بزرگ جهاددانشگاهی در راستای خدمت رسانی به مردم به خصوص مناطق محروم و اتباع محترم است.

در ادامه عباس شیرمحمدی با ذکر این مطلب که اتباع، سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: طبق قانونی که توسط وزارتخانه در این رابطه وضع شده اتباع می توانند با باطل کردن کارت خود و دریافت گذرنامه، اقامت قانونی گرفته و مشمول دریافت گواهینامه رانندگی شوند.

وی مهاجرت اتباع به استانی غیر از جایی که کارت آنها متعلق به آن مکان است را غیر ممکن دانست و تصریح کرد: طبق اصول و تقسیم بندی دولت به اتباع هر استان سهمیه ای در همان استان اختصاص داده شده که قابل تغییر نیست بنابراین جابجایی اتباع به مناطق غیر امکان پذیر نمی باشد و به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های حل مشکلات اتباع درزمنیه های مختلف بررسی شد

راه های حل مشکلات اتباع درزمنیه های مختلف بررسی شد